English 4th form

Дорогі мої четвертокласники!
          В зв'язку з карантином, який розпочався 12.03, тимчасово призупинено стаціонарне навчання в навчальному закладі. На даний момент ви офіційно знаходитесь на канікулах. Але надалі відпрацьовувати матеріал ми будемо дистанційно. На цій сторінці я розміщуватиму потрібну для теми інформацію та завдання, які вам потрібно буде виконати у письмовому вигляді. 
          Крім того, потрібно відпрацювати урок за 12.03.  Ми продовжуємо працювати над темою " My city - my home" і вже встигли вивчити громадські споруди. Для того щоб повторити ці слова, вам в допомогу відео:


       Наше наступне завдання: навчитися орієнтуватись по місту. Для цьго нам потрібні прийменники місця та руху ( деякі з них ми вже вивчали раніше з допомогою ваших рук: behind, between...) Наступні відео та зображення вам допоможуть.





                                     
А ЦІ ігри допоможуть вам краще опрацювати прийменники:

https://www.eslgamesplus.com/prepositions-of-place-esl-fun-game-online-grammar-practice/

https://learningapps.org/2672909

https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Prepositions_of_place/Preposition_of_place_on_a_map__og8202gq

https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Prepositions_of_place/Preposition_of_place_on_a_map__fa8032ei 



А тепер спробуємо погуляти по місту
На зображеній карті скоординовано ваш маршрут
Правильно! Це сторінка з вашого підручника. Отже відкривайте. Вам запропоновано 4 маршрути. Ваше місце знаходження у жовтому кружечку
Вам потрібно відповісти, куди ви прийдете за вказаними маршрутами.
Нагадую слова та вирази, які потрібно знати для виконання таких вправ
Go along- іти вздовж
Turn left - повернути  вліво
Turn right - повернути вправо
Cross - перейти
Pass - пройти повз
Between - між
Behind - позаду
Opposite - навпроти
In front of - перед
Next to - за

А це вправи, які ви виконаєте у ваших робочих зошитах
1) Вправа 2 ст. 80. Ви архітектор, тож у вільних прямокутниках можете прописати будь які споруди. Тоді, по карті яка у вас вийде, доповніть текст.

2)Вправа 1 ст. 81. Ваше місце знаходження позначено кулькою. Але зі споруд підписана тільки школа. Вам потрібно підписати інші споруди та назви вулиць опираючись на вказівки під картою.


30.03

Продовжуємо роботу з картою.

  •  Відкрийте підручник на ст. 152. Вправа 1. Роздивіться подану карту, прочитайте речення та здогадайтесь, про яке місце йде мова. 
  • Відкрийте РЗ ст. 82 вправа 1. 
     Частина А: ці люди загубились. Що вони спитають у полісмена?
       Частина В : за поданою картою розкажіть, як пройти до потрібних місць
Використовуйте вирази:
Go along
Cross
Pass
Turn left
Turn right
Opposite
Next to
Between

02. 04

Попрацюємо над побудовою речень.  

  • Вправа 3 сторінка 84 у ваших Робочих Зошитах. Ваше завдання скласти речення з поданих слів розставивши їх у правильному порядку. Звертайте увагу, що тут є і розповідні речення і запитання.

        Порядок слів у запитанні : 
Питальне слово + допоміжне дієслово + підмет + присудок.....    
Допоміжним може виступати слово " can".

06. 04

Підсумковою роботою за теми буде письмовий переклад тексту " Kyiv" ( ст. 154 впр. 3 у ваших підручниках )  та письмово відповіді на запитання після тексту.




09. 04

Доброго дня діти! 
Починаємо нову тему, що називатиметься " On the move"-  У русі". Отже говоритимемо про види транспорту, подорожі та цікаві місця.
     Перший наш крок - повторити способи пересування. Відкриваємо підручники на ст. 157. Ви бачите табличку, в якій зображені основні види транспорту. Перечитайте їх та повторіть, звертаючи увагу на прийменник by.

Щоб сказати що ми чимось їдемо, ми використовуєм "by"

I go by train - Я їду потягом
I go by plane - Я лечу літаком

Тільки "Я іду пішки" ми скажем "I go on foot"

Також ви прочитаєте речення вправи 2 ст. 157,
записавши нові слова у словничок.

to travel - подорожувати
to stay - залишатись
a trip - подорож

Слова та вирази з цієї вправи вам потрібні для виконання домашнього завдання.

Крім лексики ми з вами повторюємо і граматику - ступені порівняння прикметників.
Пам'ятаємо, що ступені - це сходинки

big - bigger - the biggest
long - longer - the longest

Але
interesting - more interesting - the most interesting
comfortable - more comfortable - the most comfortable

Утворення ступенів порівняння залежить від кількості складів у слові

  • Щоб закріпити лексику,' ви виконаєте в РЗ вправи 1, 2,3 ст. 87 - 88 
  • Щоб закріпити граматику, ви виконаєте в РЗ вправу 4 ст. 88

13.04

Продовжуємо працювати над лексикою.
В словнички ви запишете нові слова із сторінки 160 у підручнику.
to arive - прибувати
to leave - відправлятись
platform - платформа
information desk -  інформаційна стійка

 Прочитайте та перекладіть усі вирази та речення з новими словами ( вправа 1 ст. 160)

  • Для активізування лексики ви виконаєте в РЗ вправи 1,2 ст. 89
 Перейдемо до граматичного матеріалу цього уроку. Це займенники. Тобто, замість іменника. Слова, які викристовуються, щоб ми не повторювали кілька разів підряд один і той же іменник.

Ми вже знаємо такі займенники,  як I, you, he, she, it, we, they.

А тепер познайомимося з похідними від них.

Це особові займенники у родовому відмінку. Ви пам'ятаєте, що родовий відмінок відповідає на запитання Кого? Чого? 

Отже , якщо Я то МЕНЕ
ТИ - ТЕБЕ
ВІН - ЙОГО
ВОНА - ЇЇ
ЦЕ - ЙОГО
МИ - НАС
ВИ - ВАС
ВОНИ - ЇХ

В табличці Remember ст. 161 подані парами ці займенники В ТОМУ Ж ПОРЯДУ  в якому я їх переклала. 

Табличку потрібно вивчити!


  • А щоб закріпити граматичний матеріал, виконайте вправу 5 ст. 162 - підставити замість виділених іменників займенники.

16.04

Продовжуємо поповнювати лексичний запас. 

Відкрийте ваші підручники на сторінці 163 та прослухайте наступні записи

1. Запис до вправи 1 ст. 163 - введення нових слів

2. Запис до вправи 2 ст. 163 - прослухайте текст, напишіть його переклад та виконайте тестове завдання до тексту із сторінки 164

https://drive.google.com/open?id=1rRJiA9lz4-HANmQCoqJePFZ3BXN7dYR_

27.04

Попрацюємо над граматикою: побудова запитань. 
Перше, що нам слід повторити, це які у нас є питальні слова .


When
Коли
запитання про часWhen did he leave?
Коли він пішов?
Where
Де
запитання про місцезнаходженняWhere do they live?
Де вони живуть?

Who
Хто
запитання про людину чи людей як суб’єкта діїWho opened the door?
Хто відчинив двері?

Why
Чому
запитання про причину чогосьWhy do you say that?
Чому ти це сказав?

HowЯкзапитання про спосіб діїHow does this work?
Як це працює?
запитання про умови чогось чи якістьHow was your exam?
Як пройшов твій екзамен?

How many
Скільки
кількість (обчислювані іменники)How many cars are there?
Скільки тут машин?
How much
Скільки
кількість (необчислювані іменники)How much money do you have?
Скільки грошей у тебе є?

Питальні слова потрібно знати на зубок

Щоб закріпити питальні слова , виконаєте в РЗ вправу 2 ст. 91

Наступний крок: навчитися будувати запитання, запам'ятати послідовність слів у запитанні.


Отже:

Питальне слово + допоміжне дієслово + підмет + присудок + другорядні члени речення

В реченні можуть бути готові допоміжні дієслова : is, are, have, has.  Ми їх використаємо для запитання. 

Але якщо готових допоміжних немає, ми візьмемо Do ( для множини, теперішній час) 
або Does ( для однини, теперішній час)
Did ( для минулого часу)

Наприклад:

Потрібно поставити запитання до речення

Every year  in summer we go to my grandmother. (When)

1. Визначаємо, чи є готове допоміжне. Немає.
2. Визначаємо час. Теперішній. 

3. Визначеємо підмет - "We".  Отже допоміжне беремо Do (множина)

4. Будуємо запитання за формулою:

When do we go to my grandmother?

Користуючись цим матеріалом
виконайте вправу 5 сторінка 168 
( підручник)

04. 05

 Продовжуємо працювати над словниковим запасом . Сторінка 171. Вправа 5.
Текст " В аеропорту"

Аудіозапис до цієї вправи:

  • Спочатку ви ознайомитесь з новими словами, прослухаєте читання:


journey - подорож
voyage - подорож (водним транспортом)
to board - сісти на борт ( літака чи корабля)
beforehand - заздалегідь


  •  Опрацюєте текст " At the airport"( переклад)

  •  Зайдете на сайт join.naurok.ua   та виконаєте тестування за кодами 551125 та 524883


         Завдання виконати до 11. 05

07.05

Доброго дня діти!

Тести все ще активні. Але ми не забуваємо, що кінець семестру уже підійшов і пора підводити підсумки. 


   Test " On the move"

1    1.      Read the text and complete the sentences.

Jane is going to visit her aunt and uncle at the weekend. They live in London, the capital of Great Britain. It is a big and beautiful city. There are lots of modern and old buildings, shops, cinemas and museums in London. There are also many parks and squares. Big Ben, Tower Bridge and Trafalgar Square are the most famous sights of London. Tower Bridge is on the Thames River.

1) London is ........
2) There are lots of ......, , and……… in London.
3) Tower Bridge is over the ..... ….
4) The most famous sights of London are: ..... , ..... .
and........
5) You can walk in the green and beautiful........


 2.  Choose and say.

1) There are many trains at the ____________

     A. stadium  B. kindergarten  C. railway station

2) We usually play football ____________

     A. in the supermarket   B. at the stadium _   C. in the café

3) You can see old things and pictures at the ........

     A. museum  B. railway station  C. theatre

       3. Answer the questions.

1) What is Jane going to do at the weekend?
2) Where do Jane’s aunt and uncle live?
3) Is London a beautiful city? Why?
4) What are the most famous sights of London?


Перше завдання - доповнити та записати речення

Друге завдання - вибрати один з варіантів та записати буквою

Третє завдання - дати відповіді на запитання, опираючись на текст завдання 1.

14.05


 READING

1   Read the text.

Hi, Diana!
    I’m writing to you about my holiday in America. On the 1st of July I travelled to the United States with my parents. My dad went there on business, and he took mum and me with him. We stayed in New York with his friends for two weeks. On July 4th they celebrated their favourite holiday, Independence Day. There was a street party in the centre of the city and in the afternoon we watched an American football match. And in the evening there were huge fireworks. Therewere lots of people outdoors. They shouted and cheered. 
    The next day we made a sightseeing tour of the city centre on a tourist bus. There are a lot of huge skyscrapers, hotels, yellow cabs, interesting museums and shops in New York. We were on the Brooklyn Bridge, saw the Statue of Liberty. It is really wonderful! Then we visited the fantastic Art Gallery and walked around shops all day. Our plane to Kyiv was on the 15th. I’ll never forget my journey to New York!

Lots of love,
Alice

2.      Read the sentences and mark the sentences as «True»(правда) or «False»( неправда).

1) Alice was in New York in summer. 
2) She stayed there from 4th to 15th of July.
3) They watched the fireworks and then went to the stadium.
4) She didn’t visit any shops in New York.
5) They went on a sightseeing tour on 1st of July.
6) They were on the Brooklyn Bridge and saw the Hudson River.

3. Read the text of ex. 1 and circle the correct answer.

1) Who was in New York on business?

    a) Diana.       b) Alice’s mother.        c) Alice’s father.

2) What do the Americans celebrate on July 4th?

    a) Hudson Day.      b) Liberty Day.     c) Independence Day.

3) Where did they stay?

    a) At a hotel.     b) With their friends.     c) At Alice’s parents.

4) Whose friends live in New York?

    a) Father’s.      b) Mother’s.        c) Diana’s.

5) How did they travel around New York?

    a) On foot.          b) By cab.          c) By bus.


18.05



 Доброго дня діти! Сьогодні проведемо контроль 


аудіювання.




                         LISTENING








Перше завдання: 

а) прослухати текст та позначити ті визначні 


місця, які ви почули.


b) прослухати текст та вибрати один із трьох запропонованих



 варіантів продовження речення.


https://drive.google.com/open?


id=1Er1sDKPWVFsEntsx5wIWGRrjrEswvHfU



Друге завдання складається з шести частин. До кожної з них ви прослухаєте по одному міні-діалогу. Ваше завдання: після прослухання вибрати один з трьох запропонованих малюнків-відповідей ( за нумерацією 1,2,3).


Текст 1


https://drive.google.com/open?id=1F0hIiAAjIQXM5ty7COmJ3sbq52sbhZpJ


Текст 2


https://drive.google.com/open?id=1F69L5NwPPxJ_8R2ty4mawso9FegecTK2


Текст 3

https://drive.google.com/open?id=1F7Y8SBrxbgfoe9po6BM9t50qnHGIMWRC



Текст 4

https://drive.google.com/open?id=1FIkipdzsEqNqUPC9wEE8QeF4Rm39nWi7



Текст 5

https://drive.google.com/open?id=1FMFT4yjwDupXwIvJ2wnlJwhHL6s8kap5



Текст 6 

https://drive.google.com/open?id=1FOt5_Rv6XrkRSZgu0uio6CLTX7s6snlI



21. 05


Добрий день діти! Сьогодні проведем контроль письма.



WRITING

       . Fill in the missing letters. (заповнити пропущену літеру)
    1) muse_m;             3) t_wn;            5) m_rket;
    2) brid_e;                 4) tr_vel;           6) h_use.

2. Cross the odd word (Знайди зайве слово).

1. three, eighteen, forty, sixty-two, cartoon
2. library, hotel, capital, bank, supermarket
3. Friday, Math, Ukrainian, Reading, English
4. ship, train, bus, house, plane
5. tree, spring, summer, autumn, winter
6. June, August, Monday, September, May

I   3. Circle the correct  item. (вибрати один із варіантів)

     1)I can see … on this photo.
     a) she       b) her        c) hers 

     2) It’s… in July than in September.
     a ) hot        b) hotter     c)hottest;

     3) Summer is … season.
     a) warm     b) warmer   c) the warmest.

     4) A dolphin is one of … animals on Earth.
     a) intelligent  b) more intelligent  c) the most intelligent.


I    4. Make up sentences. ( скласти речення)

     1) season /is / My/ spring/favourite.

     2) in /There /parks /are /many /the city.

     3) are /We /our /on/trip/ to Scotland.


     4)Travelling /is/comfortable/ by train/ more/ than /by bus.



            
    25.05

  SPEAKING


   
   













1 комментарий:

  1. Очень важно с раннего детства прививать детям любовь к английскому. Я своего ребенка отдала на курсы английского в EnglishPapa https://englishpapa.ru/, со школьной программой однозначно легче справляется по сравнению с детьми, которые не изучали английский ранее.

    ОтветитьУдалить