Дорогі мої третьокласники!
В зв'язку з карантином, який розпочався 12.03, тимчасово призупинено стаціонарне навчання в навчальному закладі. На даний момент ви офіційно знаходитесь на канікулах. Але надалі відпрацьовувати матеріал ми будемо дистанційно. На цій сторінці я розміщуватиму потрібну для теми інформацію та завдання, які вам потрібно буде виконати у письмовому вигляді.
Ми продовжуємо з вами вивчати тему " Розпорядок дня" . І вже опрацювали вирази, які описують ваш ранок : я прокидаюсь (get up), застеляю ліжко(make my bed), умиваюсь ( wash my face), снідаю( have breakfast), іду до школи(go to school). Для закріплення цих виразів, ваше завдання було: виконати вправу в РЗ (с.84пр. 3). Пропоную ще й переглянути ось це відео:
Наступний крок : навчитися розказувати о котрій годині ви виконуєте ці дії. Отже нам потрібно опрацювати годинник. Ви відкриваєте підручник на сторінці 104. В першому завданні ви бачите годинники і мінідіалоги до кожного з них. Уважно перегляньте наступне відео. І обов'язково повторюйте кожну репліку. Потрібна вам сторінка почнеться на 4.20 хв.
Наступні відео вам також допоможуть.
Коли ми дивимось на годинник, ми умовно ділимо його на дві частини: коли хвилинна стрілка опускається (past) та коли хвилинна стрілка піднімається ( to).

It's five to twelve
Its twenty five past one

Its five to two
Ще нам треба знати, що якщо хвилинна стрілка на позиції 3 або 9 , то ми скажемо що це чверть (quarter past або quarter to) (куоте)
Its quarter to one
Якщо хвилинна стрілка на позиції 6 , то ми скажемо що це half ( хаф) - половина.
А зараз я дуже сподіваюсь, що у вас вдома є старі годинники. Беріть їх в руки, крутіть, виставляйте будь яку годину, і називайте вголос.
В допомогу вам будуть наступні ігри :
Ваше наступне домашнє завдання: с. 105 впр. 5;
а також в Робочому Зошиті вправа 1 с. 82та вправа 1 с.83
25.03
Відкрийте ваші підручники на сторінці 106.
Вправа 1.Працюємо над Reading.
Прослухайте цей текст кілька разів, повторюючи вголос читання та виконайте завдання до тексту вправи 2.
Урок прослухайте до кінця.
Прослухайте цей текст кілька разів, повторюючи вголос читання та виконайте завдання до тексту вправи 2.
Урок прослухайте до кінця.
30.03
Продовжуємо тему " Мій робочий день" опрацюванням граматики. Ми говоритимемо про теперішній та минулий час. Відкрийте ваші підручники на сторінці 108. Прослухайте уважно наступне відео повторюючи речення вголос.
Перше , на що ви звернули увагу, це на те, що в теперішньому часі ми скажемо today (сьогодні), а в минулому yesterday (вчора). Щоб сказати "є" в теперішньому часі ( він є... я є.... ми є... вони є... ) ми використовуємо дієслова IS, AM, ARE.
IS - ДЛЯ ОДНИНИ
AM - ДЛЯ "Я"
ARE- ДЛЯ МНОЖИНИ
Щоб сказати " був" ( він був... вони були.... ми були... я була....) у минулому часі, ми використовуємо дієслова WAS, WERE.
WAS- ДЛЯ ОДНИНИ
WERE - ДЛЯ МНОЖИНИ
Відповідно:
IS, AM (теперішній) → WAS (минулий)
ARE (теперішній) → WERE (минулий)
- Для закріплення ви виконаєте в РЗ вправу 1 ст. 87; вправу 2 ст. 86
01.04
Продовжуємо працювати над теперішнім та минулим часом.
Відкрийте ваші РЗ на ст. 85 вправа 2. Це лист від Енн до її батьків. У листі використано теперішній час. Вам потрібно перетворити його в минулий час. Тобто змінити IS, AM, ARE на WAS, WERE. Звертайте увагу на скорочення.
It's - It is
There's - There is
06.04
Мої хороші!
Відпрацьовуємо далі минулий час. У робочому зошиті відкрийте сторінку 88. Вправа 3. За табличкою, яка у вас подана, вам потрібно розказати де були ці люди у вказаний час і якою була погода. Де була Кейт весною? Де був Нік влітку? Де були діти на вихідних? Де був ти в неділю?( цей рядочок потрібно заповнити самостійно)
Спочатку уважно прочитайте зразок:
Батьки Ніка були в Лондоні. Вони були там весною. Погода була хмарною.
За цим зразочком ви й складете свої речення.
Слідкуйте за використанням was та were
08.04
Доброго дня діти! Працюємо далі над минулим часом. І наше наступне завдання зрозуміти та запам'ятати:
дієслова, які ми використовуємо у теперішньому часі, будуть змінюватись при перетворенні на минулий час
Відкрийте ваші підручники на сторінці 114. Вправа 1. Ви бачите два малюнка та два тексти поруч. Вони мов би схожі.
Але дії, які виконує хлопчик, відбуваються в теперішньому часі (every day - кожного дня). А дії, які виконує дівчинка, були в минулому
( yesterday - вчора).
( yesterday - вчора).
А тепер подивіться на тексти під малюнками. Ви бачите, що деякі слова в них виділені синім кольором. Це для того щоб ви бачили, як змінюватиметься дієслово якщо ви перетворите його у минулий час.

get up - got up
wash - washed
make - made
have - had
go - went
start - started
come - came
do - did
watch - watched
play - played
Ви бачите, що деякі дієслова зовсім змінюють свою форму(неправильні) , а деякі тільки отримують закінчення - ed (правильні).
Щоб закріпити, як змінюються ці слова, ви спочатку виконаєте в РЗ вправу 2 ст. 90, а вже тоді вправу 1 ст. 89 - дієслова минулого часу, що вийшли у вас у вправі 2 знайдете у кросворді та вставите в речення.
В допомогу вам відео:
13.04
Доброго дня діти. Прийшов час підвести підсумок під темою "Робочий день".
Контрольну виконаєте у звичайному зошиті.
Перше завдання - з'єднати частини виразів і записати.
Друге завдання - доповнити речення одним з виразів (запишете тільки букву).
Третє завдання - записати речення у правильному порядку.
Четверте завдання творче - розповісти про щодень свого друга чи подруги.
Test on the topic “Daily life”
1. Match
and write
1) Wash a) early
2) Clean b) breakfast
3) Brush c) teeth
4) Get up d) face
5) Have e) hair
2. Choose
and write
1) I___ at seven o`clock in the
morning.
a) have dinner b) get up c) do lessons
2) I ___ at 7.30 in the morning.
a) have breakfast b) have lessons c) have lessons
3) I ___ at 10 o`clock.
a) get up b) clean teeth c) have lunch
4) I ___ at 4 o`clock.
a) have supper b) do lessons c) make my bed
5) I ___ at 9 o`clock in the
evening.
a) go to bed b) wash my face c) do lessons
3.
Put the sentences in correct order
I watch TV or read a book in the
evening.
I have 5 lessons.
I get up at 7 o`clock.
I wash my face and clean my teeth.
I have breakfast at 7.30 in the
morning.
4.
Write about your friend`s day
My friend`s name is…. She gets up at…. First
she … and….
She …at…. She … in the evening.
15. 04
Доброго дня мої третьокласники! Ми з вами
розпочинаємо нову тему " Free time" -
"Вільний час". Отже мова ітиме про відпочинок. Як ви проводите свій вільний час?
Чим любите займатись?
Почнемо з нової лексики. Відкривайте підручники. Сторінка 120. Перегляньте наступне відео. Урок 1.
Воно допоможе вам з читанням
- Вивчити вирази вправи 1 ст. 120
- Читати вправу 2 ст. 120
- Виконати письмово в РЗ вправу 1 ст. 100
27. 04
Дорогі діти! Продовжуємо працювати над темою " Вільний час" . Ви помітили, що попереднє відео вміщає в себе не один а чотири уроки. Розглянемо детальніше другий урок. Сторінка 122.
В першу чергу поповнюємось новими словами:
playground ( тільни не "плейграунд" а " плейґраунд")
hopscotch
hide-and- seek ( дослівно " ховайся- і -шукай)
play badminton
Щоб закріпити нові слова ви виконаєте в РЗ вправу 1 ст. 101
Крім того урок містить і граматичний матеріал: вживання майбутнього часу.
Передивившись відео ви прослідкуєте та прочитаєте два текста- порівняння між теперішнім та майбутнім часом.
Запам'ятовуєм:
Щоб утворити майбутній час, нам потрібно перед присудком поставити допоміжне дієслово will
I will play badminton
He will go to school
Щоб закріпити вживання майбутнього часу ви виконаєте в РЗ вправу 2 сторінка 102
Завдання з зірочкою (10-12 балів)
Третьою вправою у ваших РЗ сторінки 102 є запитання на які потрібно дати відповіді.
Кожне з запитань починається з допоміжного дієслова.
Запам'ятовуємо:
Якщо запитання починається з допоміжного дієслова , ми починаємо перекладати його словом "Чи...?
Такі запитання "просять" дві відповіді.
Перша коротенька: " Так або Ні"
Відповідь ми складаємо, залежно від того, з якого допоміжного почалось запитання
Do you like a cake? - Yes, I do.
Is he a pupil? - No, he is not.
Will you ride a bike tomorrow? - Yes, I will.
Друга складається з повного речення
Do you like a cake? - Yes, I do. I like a cake very
much.
Is he a pupil? - No, he is not. He is a student.
Will you ride a bike tomorrow? - Yes, I will. I will ride with my friends.
Отже пробуємо виконати вправу 3 ст. 102
( наявність перекладу обов'язкова)
13. 05
Доброго дня діти!
Щоб активізувати лексику пройдених тем виконуємо завдання 3 ст. 104.
У вправі інформація про чотирьох дітей. Вам потрібно цю коротку інформацію записати реченнями. Так як це зроблено у зразку.
Betty is 10. Бетті 10 років.
She is from England. Вона з Англії.
She likes painting. Вона любить малювати.
On holidays she will go swimming. На канікулах вона буде займатись плаванням.
Ваше завдання: за цим зразком розповісти про трьох інших дітей - Девіда, Фреда, Кармен. Не забувайте, що Девід і Фред- хлопчики. Ми не можемо про них сказати SHE.
Коли ви попрактикуєтесь, спробуйте розповісти про себе за цим же зразком. Починайте з речення " My name is...."
18.05
Доброго дня діти! Сьогодні ми напишемо Контроль аудіювання.
Нижче ви побачите запис з текстом " My home" та завдання до нього.
https://drive.google.com/open?id=1ERKJqWmACKxdEDaQ2FX3vqFyjkYWirLt
Додаткові слова для розуміння тексту :
18.05
Доброго дня діти! Сьогодні ми напишемо Контроль аудіювання.
Нижче ви побачите запис з текстом " My home" та завдання до нього.
https://drive.google.com/open?id=1ERKJqWmACKxdEDaQ2FX3vqFyjkYWirLt
Додаткові слова для розуміння тексту :
Floor - поверх
Cosy – затишний
The
whole – уся, ціла
Gathers – збирається
LISTENING
My Home
I.
Translate (напиши переклад слів).
1.
A living room -
2.
A bedroom -
3.
A kitchen -
4.
A hall -
5.
A balcony -
6.
A bathroom –
II.
True or false (+/-) (правда чи неправда)
1.
I am nine.
2.
I live in a nice
house.
3.
There are three
rooms in it.
4.
There is a balcony
in the living room.
5.
Our kitchen is big
and cosy.
6.
We have a rest and
watch TV every morning.
III.
Choose. (Обери із трьох запропонованих варіантів).
1. My name is Alex/Arsen/Tom.
2. I live in Lviv/Kyiv/Sumy.
3. I live on the
sixth/seventh/eighth floor.
4. We’ve got a living room and one/two/three bedrooms.
5. We eat our meals in the kitchen/bathroom/hall.
6. I like my house/flat/room very much.
IV. Fill the sentences ( доповни речення)
1.
My name is …
2.
I live in …
3.
I have got a
flat/house.
4.
There are … in it.
5.
There is a …, a …
and a …
6.
Our …… is
big/small…
7.
We usually ….here.
8.
I like my …..very
much.
20.05
Доброго дня діти! Сьогодні ми проведем Контроль читання!
Reading
I.
Read the text. (Прочитайте текст.)
This is my friend Tony, he is 11. He lives in
Canada.
But his grandparents live in Lutsk. Tony
goes to school in Toronto.
Every day he gets up at 7 o’clock. He cleans his
breakfast and goes to school.
Tony comes home at 2 o’clock and does his
homework.
homework.
He
likes to play football and read, but he doesn’t
like to play computer games.
like to play computer games.
Three months ago he visited his grandparents in
Lutsk. I was very happy. We laughed a lot, watched films, went to the park and played hide-and-seek. He spent here 1 week. Then he came back to Canada.
Lutsk. I was very happy. We laughed a lot, watched films, went to the park and played hide-and-seek. He spent here 1 week. Then he came back to Canada.
I.Choose
a correct variant. (Оберіть правильний варіант.)
1.
Tony is ______.
a)
Eleven;
b)
Ten;
c)
Twelve
2.
My
friend is from ______.
a)
Canada;
b)
The
USA;
c)
Ukraine.
3.
Tony
was in Lutsk ...
a)
Three
days ago;
b)
Three
weeks ago;
c)
Three
months ago.
4.
Who
lives in Lutsk?
a)
Tony’s
cousins;
b)
Tony’s
grandmother and grandfather;
c)
Tony’s
parents.
II.Say if the sentences are TRUE orFALSE. (Вкажіть, які речення – правда, а які – брехня.)
II.Say if the sentences are TRUE orFALSE. (Вкажіть, які речення – правда, а які – брехня.)
1.
Tony
gets up at half past six. ______
2. Tony doesn’t like to play computer games. _______
3. When Tony was in Ukraine, we went to the forest.
________
4. Tony spent one month in Lutsk. _________
III.
Complete the sentences. (Доповніть речення.)
1.
Tony
gets up at ______ ______ ________.
2.
I
was very happy, when _____ _____ __ ______.
3.
Tony
doesn’t like to _________ _________ ________.
4.
Tony
visited his grandparents _________
__________ ago.
25.05
WRITING
1.
Odd one out (вибери зайве)
1) teacher, pupil, classroom, mother
2) snowy, winter, spring, autumn
3) hide-and-seek, hopscotch, skip, go to bed
4) TV-set, sofa, cat, computer
5) Wednesday, Tuesday, clock, Friday
6) Christmas, December, New Year, Easter
2.
Write sentences( склади речення)
1) bike, is, his, Tom, riding. ……………………………………………
2) Give, clock, a , me, please. ……………………………………………
3) orange, Kate,
likes, juice. …………………………………………
4) fine, The,
weather, is. ……………………………………………
5) get, at, up, Ann, o’clock, seven ……………………………………………
6) My, is, room, big
…………………………………………
3.
Chose and write (обери одне з дієслів)
1.
1) Mary walk / walks the dog in the morning.
2) Ann and Dan usually dance / dances at the party.
3) Children decorate / decorates the New Year tree.
4) Tom like / likes to ride a bike.
27.05
27.05
SPEAKING
1.
What
is your favourite holiday?
2.
When
is your favourite holiday?
3.
When
is your birthday?
4.
What
do you do at your birthday party?
5.
How
do you celebrate Easter?
6.
How
many lessons did you have yesterday?
7.
What
do you usually do in the evening?
8.
What
will you do tomorrow?
9.
What
time did you go to bed?
10. Where were you
yesterday afternoon?
11. What is there in your room?
12. Where were you last Sunday?
Комментариев нет:
Отправить комментарий